2 + 3 σημεία & θέσεις για το web design στην επιχείρηση

Με την ψηφιοποίηση της επικοινωνίας, η παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι αναγκαστική. Το web design είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία της παρουσίας μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Στόχος είναι η μία παρουσία που θα εντυπωσιάζει τους επισκέπτες και θα κάνει τη διαφορά.

Εδώ είναι δύο λόγοι γιατί το web design σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει να αγνοείται:

1) Do it or die:

Εάν μία επιχείρηση δεν μπει στον ψηφιακό κόσμο είναι αυτομάτως αόρατη για το κοινό, επομένως ο ανταγωνιστής που έχει διαδικτυακή παρουσία οπωσδήποτε θα την κερδίσει στην κούρσα.

2) From web designers with love:

Εφόσον υπάρχει εταιρική διαδικτυακή παρουσία τότε το ιδανικό είναι να αποτελεί ελκυστική. Σε αυτό το σημείο μπαίνουν στο δωμάτιο οι απανταχού web designers φωνάζοντας «Don’t do it Faidon». Οι κραυγές τους αφορούσαν την DIY (Do it yourself) προσπάθεια που επιχειρούν να κάνουν όσοι νομίζουν ό,τι «έλα μωρέ ένα template είναι». Όχι δεν είναι ένα template, αλλιώς οι designers θα ήταν στον ΟΑΕΔ. Στόχος ενός website πέραν της λειτουργικότητας (αυτό είναι θέμα των κομπιουτεράδων) είναι ο ελκυστικός σχεδιασμός και η χρήση των κατάλληλων χρωμάτων, γραμματοσειρών και εικόνων. Αυτό είναι το Α και το Ω μίας ιστοσελίδας. Μία τέτοια στρατηγική είναι σίγουρα ό,τι θα καλλιεργήσει θετικές εντυπώσεις στους επισκέπτες ενώ θα διαφοροποιήσει την επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της.

Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να μπει χέρι επαγγελματία, αλλιώς θα κυλούν ποτάμι τα δάκρυα για τον χαμένο χρόνο και τα χαμένα χρήματα. Ας είναι δάκρυα χαράς.

 

Ιδού οι λόγοι: 

  1. Diss-ign

Αν ο Λεξ ράπαρε για το web design (ποτέ κανείς), τότε θα εξηγούσε για το πόσο σημαντικότερο είναι το design έναντι της οπτικής παρουσίας. Το design είναι η ευχρηστία ενώ η αισθητική είναι κενή χωρίς τη φιλοσοφία από πίσω. Με άλλα λόγια αν έχεις τα κατάλληλα χρώματα με τη καλύτερη γραμματοσειρά αν ο πελάτης-επισκέπτης δεν βρίσκει αυτό που θέλει, τότε είναι ένα δύσχρηστο σάιτ. Κατά συνέπεια, είναι κρίσιμο να υπάρχει η φιλοσοφία ενός έμπειρου επαγγελματία, ο οποίος θα στήσει τις αναγκαίες σχεδιαστικές υποδομές της ιστοσελίδας.

  1. (Web) Design it like it’s hot

Εκατομμύρια ανταγωνιστικές ιστοσελίδες συνυπάρχουν αρμονικά, όμως μόνο μερικές φτάνουν και παραμένουν στη κορυφή. Ο λόγος είναι απλός: «Βάλε το κόκκινο φουστάνι, εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις με πυρκαγιά» τραγουδούσε η Ελευθερία Αρβανιτάκη και είχε απόλυτο δίκαιο. Αν έλεγε βάλε το μαύρο φουστάνι, μάλλον δεν θα τη παρατηρούσε κανείς… Έτσι λοιπόν και ο ιστότοπος πρέπει να ξεχωρίζει. Να έχει τη δική του «προσωπικότητα» και να έχει κάτι να πει στον επισκέπτη. Εξάλλου το σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση είναι ο πελάτης να ξαναέρθει. Το «κλειδί» για την επιστροφή του κρύβεται στο web design.

  1. Η Εξομολόγηση

Το τρίτο βήμα με αυτό τον μεσότιτλο ενδεχομένως να μετατρέπεται σε θρίλερ με καθολικό παπά, ωστόσο δεν είναι ακριβώς έτσι. Το θρίλερ ξεκίνησε μόλις ξεκίνησε ο καπιταλισμός και εδώ είναι ένα «how to» για το web design μιας ιστοσελίδας. Το σημαντικό λοιπόν στην εκκλησία και στο web design είναι η εμπιστοσύνη στον παπά και στον γραφίστα/ρια (μη κατηγορηθούμε και για σεξισμό) αντίστοιχα. Ο παπάς ξέρει να απαλύνει τον πόνο και να δίνει θεολογικό homework προς άφεση αμαρτιών. Έτσι και ο γραφίστας θα ρωτήσει, θα μάθει και θα φτιάξει, ακούγοντας τα «θέλω» του κάθε ενδιαφερόμενου. Η υπομονή λοιπόν είναι μεγάλη αρετή.

Ακόμα το σκέφτεσαι; Πίστευε και μη ερεύνα!

Στην Creative Kind όχι μόνο ακούμε, αλλά και πράττουμε!